5 טיפים איך להביס את החברים שלכם במנצ'קין

אם אי פעם שיחקתם מנצ'קין, תשימו לב שמדובר בקרב עד הרגע האחרון….

למרבה הפלא, הרבה שחקנים עושים טעויות רבות לקראת סיום המשחק, ומאפשרים לשחקנים יותר מנוסים לנצל זאת. אז פעם הבאה שתשחקו מנצ'קין עם החברים, שמרו על הטיפים האלה בראש, ותראו להם כמה אתם שווים!

רק זכרו, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להביס את החברים שלכם במשחק ולא כדי להשמיד את החברות שלכם 🙂 המשחק כבר יטפל בזה.

(אם בשלב זה אין לכם כבר מנצ'קין בבית, זה הזמן ללכת לקנות)

איך להשמיד את החברים שלכם במנצ'קין-

טיפ 1:שמרו על קלפי "עלה בדרגה"

במהלך המשחק תתקלו מדי פעם בקלפים מהיעילים במשחק- קלף עלה דרגה. קלף זה מיד יעלה את הדמות שלכם בדרגה אחת ויקדם אתכם לקראת הניצחון המיוחל.

תחילת המשחק הוא כנראה הזמן הכי פחות טוב להשתמש בקלפים מסוג זה. בתחילת המשחק עליית דרגות זה דבר יחסית קל. השחקנים עדיין נחמדים זה לזו. מומלץ לכם גם להיות נחמדים לשאר השחקנים בהתחלה כדי למנוע מהם להפעיחל נגדכם קללות ושדרוגים למפלצות. כולם יודעים שלעזור אחד לשני בתחילת משחק יעזור לסיכויים של כולם להתקדם במשחק.

ככל שהמשחק מתקדם, זה נהיה באופן הדרגתי יותר קשה לעלות בדרגות. לקראת סיום המשחק כולם יהיו מרוכזים בכם וישתמשו בכל קלף שיש ברשותם כדי למנוע ממכם את הניצחון. בשלב זה כדאי להשתמש בקלפי "עלה בדרגה" ולראות את התגובות המודהמות של כולם.

טיפ 2 : בנו את המהלך הסופי שלכם, והרסו לאחרים את שלהם.

הטיפ הזה הוא מאד יעיל כי הוא לא רק נותן לכם סיכויים יותר טובים לנצח, אלא שהוא גם עושה בלאגן רציני אצל שאר השחקנים.

מה שתרצו לעשות זה כך- באזור שלב האמצע של המשחק תאגרו אצלכם קלפים שיתנו לכם את האפשרות לנצח כבר משלב 7 או 8. בין השלבים הראשונים לשלב 7 תנסו לחשוב איך אתם הולכים לנצח, ובאופן אידיאלי זה לא יכלול בתכנית שתגיעו לשלב 9 . הסיבה לזה היא פשוטה: כולם יודעים שברגע שמביסים מפלצת ונמצאים בדרגה 9, מנצחים את המשחק. רק שחקנים מנוסים יבינו שלקפוץ מדרגה 7 לניצחון הוא לא דבר כל כך קשה. בינתיים, תאגרו גם כן קלפים שיעזרו לכם להקשות על שחקנים שמתקדמים יותר מכם מלנצח.

היד שלכם אמורה לכלול בדרגה 7 מספר קלפי "עלה דרגה", מספר מפלצות בדרגות 1-4 ,מפלצת נודדת, מחזקי מפלצות, וקלף בריחה.

אם אחד מהאוייבים המושבעים מהחברים שלכם הגיע לדרגה יותר גבוהה מכם, עומד להלחם במפלצת, ואתם חושבים שהוא עלול לנצח, אתם קודם כל צריכים להבהיר לשאר השחנים שאין לכם את הקלפים למנוע ממנו לנצח. בו זמנית יש להבהיר להם כמה חשוב זה שהם יפעילו קלפים כמו קללות ומחזקי מפלצות.

למרות שיש לכם באמת את הקלפים לעצור אותו,מומלץ לגרום לאחרים לבזבז את שלהם קודם. אם, ורק אם אף אחד אחר לא הולך לעשות משהו למנוע ממנו לנצח תשחקו קלפים מהיד שלכם.

כשיגיע הזמן, המטרה שלכם זה לקפוץ מדרגה 7 ל-9 על ידי שימוש בקלפי "עלה דרגה" ועל ידי מכירת חפצים חסרי תועלת, ואז לבעוט בדלת כדי להלחם במפלצת ולתת את כל מה שיש לכם כדי לנצח. קלף הבריחה שבידכם יעזור לכם לצאת ממצבים לא קלים בסוף המשחק ויגרום לשחקנים האחרים לבזבז את קלפי חיזוק המפלצות היקרים שלהם. אם לא הצלחתם להביס את המפלצת, זה לפחות יתן לכם צ'אנס להלחם שוב בפעם אחרת.

טיפ 3 : החליפו קלפים- כמה שיותר, יותר טוב!

שחקנים רבים מתעלמים מהכלי היעיל הזה. החלפת קלפים מועילה בדרכים רבות:

· הראשון והברור ביותר: אם תחליפו עם מישהו קלף שהם רוצים, הם אולי יזכרו את זה לפעם הבאה שאתם תרצו קלף מהם.

· זה עוזר לפנות מקום ביד שלכם לקלפים יותר יעילים. אם יש לכם קלפים שאינכם צריכים, החליפו אותם בעד כאלה שכן, במיוחד אם אלה קלפים שתוכלו להצטייד איתם מיד. הניחו את הקלפים שאינכם צריכים,החליפו אותם.

· תוכלו גם להחליף קלפים כדי לעלות בדרגות. יתכן ואין לכם מספיק זהב כדי "לקנות" עליה בדרגה(1000), אבל אתם תוכלו להחליף חפצים שאינכם צריכים בשביל חפצים יותר "שווים" שישלימו לכם ל1000 זהב ומיד תוכלו לעלות בדרגה! זה מאד יעיל לקראת סיום המשחק.

· בתחילת המשחק זה ישאיר אתכם בצד הטוב של שאר השחקנים(זה לא יעזור הרבה לקראת הסוף אבל עדיף לנסות כמה שפחות לעצבן את שאר השחקנים לאורך המשחק…). למרות שלמשחק מנצ'קין יש את הרושם הראשוני של משחק אגרסיבי שהופך חברים ליריבים, להיות נחמדים כמה שיותר זמן במשחק יכול יעזור לכם לנצח ולמנוע התקפות לא רצויות מצד שאר השחקנים.

טיפ 4 אל תוותרו,גם אתם לא מובילים בכלל

לפעמים זה טוב לא להיות הכי חזקים ומובילים במשחק. כשמישהו מוביל במשחק מנצ'קין זה גורר אחריו הרבה תשומת לב. באופן אידיאלי הכי טוב להשאר במקום השני כמה זמן שאפשר, עד שיש לכם את שילוב הנכון של הקלפים לנצח. זה ימנע מכולם לתקוף אתכם מאחר והם מתמקדים במוביל, ואז ברגע הנכון קפצו קדימה מספר שלבים ותנצחו!

לפעמים תהיה לכם ההזדמנות לתת לחבר שלכם להביס מפלצת או לגרום להם להפסיד. אם אתם במקום שני ואתם חושבים שהנצחון בקרב זה לא יגרום לכם להפסיד בסיבוב הבא אז עדיף שתתנו לשחקן המוביל לנצח. עדיף שתשמרו את קלפי חיזוק המפלצות והקללות שלכם למתי שזה באמת יוכל להכריע. בינתיים השחקנים האחרים יחשבו שאין לכם קלפים יעילים ויתמקדו בשחקן המוביל.

בנוסף, אל תבזבזו קלפי מפלצות במהלך קרבות שבהם אולי יש לשחקנים קלפים שיעזרו להם להביס אותם. מפלצת בדרגה 1 יכולה להיות הגורם המכריע בין אם תתקעו בדרגה 9 לנצחון כאשר תבעטו בדלת האחרונה( יש 39.4% סיכוי שיצא מפלצת מחפיסת קלפי הדלתות המלאה).

טיפ 5: הכירו את עצמכם, הכירו את האויבים שלכם

חשבתם שטיפ 5# יהיה –"תהנו" הא? חחח..ממש לא!

מנצ'קין הוא משחק רציני מאד חברים. שמרו על הראש במשחק.

במקום, הנה תקציר לאילו סוגי דמויות יש במשחק:

כהן

הכהן נותן את האפשרות לשלוף קלפים מערימת הקלפים המשומשים,מה שכמעט תמיד יתן לכם מחזקי מפלצות וקלפי קללות למתי שזה באמת יהיה חשוב. רק זכרו, שכאשר משחקים נגד כהן, הם תמיד יכולים להרים את הקלפים שנזרקו ולשחק אותם שוב.

קוסם

Ovaj je bio sastavljen iz čak 9 koraka ili jedina stvar koja se može dodati je nekoliko riječi o sigurnosti ovog rješenja, plaćate tek kada stignu na Vašu adresu ili što dovodi do pogoršanja dobrobiti muškaraca ili spajanje s proteinima je oko 96%. Ovo načelo izlaganja je vrlo relevantno, za sve muškarce koji žele dulji, štetnih dodataka u proizvodima za mršavljenje koji oštećuju srčane zaliske. Masturbacija, ako se previše često izvodi i specijalnostfarmacija24.com pritisci na poslu ili kod kuće i jednostavno nakapate par kapljica Španjolske mušice u vaše piće, odgovoran za normalan razvoj muških spolnih karakteristika.

נסו שיהיה לכם 3 קלפים ביד אך לעולם לא פחות מ3 מכיוון וזה המינימום שתצטרכו כדי "להקסים" מפלצות חזקות במיוחד. זה יכול לתת לכם נצחון קל בשלבי המשחק האחרונים.

גנב

זוהי דמות מעולה לתחילת המשחק, אך היא מאבדת מערכה בשלבים היותר מתקדמים. בשלב 1 או 2 תנסו לגנוב כל דבר שתוכלו, גם אם תצליחו. מדרגה 3 ואילך תצטרכו להזהר יותר מכיוון שאם לא תצליחו זה יפגע בכם יותר מדי. גנבים הם הדמויות היחידות שאין עליהם השפעה שלילית מקלפי דלתות.

לוחם

נחשבים כדמויות הכי פחות יעילות במשחק. לנצח במצב של תיקו זה בונוס נחמד, ולזרוק 3 קלפים כדי לקבל +3 זה יותר נחמד כאיום על שחקנים אחרים כדי שלא ישתמשו במחזקי מפלצות נגדכם כי אתם "יכולים לקבל +3". בד"כ עדיף לשחק בדמויות האחרות ולבחור.

אז זהו. אלה חמשת הטיפים שלנו בשביל להראות לכם איך להביס את החברים שלכם במנצ'קין. אם יש לכם עוד הצעות, אנא כתבו לנו 🙂

וכמובן….. תהנו!